קובי פינקלר - מנות משובחות עם קינוחים מפנקים: קפה/מסעדה 111 ברמת השרון ... : קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות.. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ נכתב: קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: אתמול שיתף הערוץ בחשבון הטוויטר שלו התנצלות לדברים שכתב קובי פינקלר. כל הכתבות של קובי פינקלר.

במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. אתמול שיתף הערוץ בחשבון הטוויטר שלו התנצלות לדברים שכתב קובי פינקלר. קובי הזה משקר, בשני דיווחים שונים לשון שונה ברורה. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה.

N12 - כתב ערוץ 20 דיווח: "לצערנו הרב זה לא הביא להמוני ...
N12 - כתב ערוץ 20 דיווח: "לצערנו הרב זה לא הביא להמוני ... from img.mako.co.il
פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. קובי פינקלר אמר את הדברים בשידור חי בעקבות ירי על הצפון, ובהמשך ניסה להסביר: פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: כל הכתבות של קובי פינקלר. תחת עייפות נפלה שגגה בדבריי, הכוונה הייתה לשמחתנו. בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי, אולם מיד לאחר מכן חזר בו ואמר לעין השביעית כי הוא מבין. בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ נכתב:

לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר.

״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. הנהלת ערוץ 20, רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי, אולם מיד לאחר מכן חזר בו ואמר לעין השביעית כי הוא מבין. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי ערוץ 20 מעסיק ומארח באופן קבוע אנשי ימין קיצוני וגזענים אך התבטאותו של פינקלר הייתה יותר מדי גם בשבילם. הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: קובי הזה משקר, בשני דיווחים שונים לשון שונה ברורה. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה. היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת. הנהלת הערוץ מתנערת לחלוטין מהדברים הקשים. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור:

קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי, אולם מיד לאחר מכן חזר בו ואמר לעין השביעית כי הוא מבין. כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. קובי הזה משקר, בשני דיווחים שונים לשון שונה ברורה.

המלצה לטיול: מרחבים ירוקים בגזר | ערוץ 20
המלצה לטיול: מרחבים ירוקים בגזר | ערוץ 20 from www.20il.co.il
ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: הנהלת הערוץ מתנערת לחלוטין מהדברים הקשים. בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ נכתב: קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. עוד קודם לכן פרסמה הנהלת הערוץ הודעת תמיכה בפינקלר, ‏במסגרת דיווח של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, נאמר הערב משפט שלא היה צריך להיאמר.

פרשנינו הצבאי קובי פינקלר התלווה לגדוד שמשון, שחיסל בשבוע שעבר את המחבל שיידה סלעים לעבר מכוניות יהודיות וסיכן את חיי הנוסעים.

קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. קובי פינקלר אמר את הדברים בשידור חי בעקבות ירי על הצפון, ובהמשך ניסה להסביר: קובי הזה משקר, בשני דיווחים שונים לשון שונה ברורה. אתמול שיתף הערוץ בחשבון הטוויטר שלו התנצלות לדברים שכתב קובי פינקלר. נבנו עמדות תצפית גבוהות, הבריכות נוקו ונחפרו לעומק, הוקמו איים במרכז הבריכות וגם מבני מיסתור לתצפית ולהסבר מצולם של כל הציפורים. כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. מוסר שיעור ועולה לשידור בו זמנית. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול זה כנראה לא הותיר ברירה להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר כי היא רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר.

לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. קובי פינקלר אמר את הדברים בשידור חי בעקבות ירי על הצפון, ובהמשך ניסה להסביר: פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה.

מדור חדש - קובי פינקלר עם ביקורת מסעדות מהדרין - רדיו קול חי
מדור חדש - קובי פינקלר עם ביקורת מסעדות מהדרין - רדיו קול חי from www.93fm.co.il
כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול זה כנראה לא הותיר ברירה להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר כי היא רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. כל הכתבות של קובי פינקלר. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול (רביעי) על נפילות של רקטות בשטחי הצפון. תחת עייפות נפלה שגגה בדבריי, הכוונה הייתה לשמחתנו. פרשנינו הצבאי קובי פינקלר התלווה לגדוד שמשון, שחיסל בשבוע שעבר את המחבל שיידה סלעים לעבר מכוניות יהודיות וסיכן את חיי הנוסעים. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור:

הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם.

קובי פינקלר פוטר הבוקר מערוץ 20 לאחר שהביע בשידור צער על כך שלא נהרגו אזרחים בנפילת הטיל בשפרעם. הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. הנהלת הערוץ מתנערת לחלוטין מהדברים הקשים. הנה משהו שלא ידעתם על העיתונאי קובי פינקלר, שמשמש ככתב צבאי בתחנת הרדיו קול חי: נבנו עמדות תצפית גבוהות, הבריכות נוקו ונחפרו לעומק, הוקמו איים במרכז הבריכות וגם מבני מיסתור לתצפית ולהסבר מצולם של כל הציפורים. כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה. קובי הזה משקר, בשני דיווחים שונים לשון שונה ברורה. כל הכתבות של קובי פינקלר. ערוץ 20 מעסיק ומארח באופן קבוע אנשי ימין קיצוני וגזענים אך התבטאותו של פינקלר הייתה יותר מדי גם בשבילם. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. פרשנינו הצבאי קובי פינקלר התלווה לגדוד שמשון, שחיסל בשבוע שעבר את המחבל שיידה סלעים לעבר מכוניות יהודיות וסיכן את חיי הנוסעים. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי